در باشگاه استقلال به روي مجيدي باز است

قلعه نویی در مورد وضعيت فرهاد مجيدي گفت: برخي بازيکنان مانند علي کريمي، ابراهيم صادقي، سمبل يک باشگاه هستند. فرهاد مجيدي را هم من خودم خواستم که به استقلال بيايد که اگر توانست کمک کند و اگر نتوانست خداحافظي کند. منصوريان در زمان من خداحافظي کرد. من دنبال تسويه حساب و سرمايه‌سوزي نيستم اکنون که استقلال در صدر جدول است اين حرف را مي‌زنم اگر در رده پايين‌تر بود

يم اين حرف را نمي‌گفتم در استقلال به روي فرهاد مجيدي باز است و اگر مي‌خواهد بيايد و کمک کند. ما بايد براي مجموعه استقلال مربي‌سازي کنيم.منصوريان هست فرهاد مجيدي هم مي‌تواند باشد.

قلعه‌نو‌يي تصريح کرد: با فرهاد مجيدي اختلاف زياد داشتم اما در زمان بازيگريش محبت‌هاي زيادي به او کردم که در حق کمتر بازيکني اين محبت‌ها را انجام مي‌دهم او را از بهمن به استقلال آوردم در زمان برانکو از تيم ملي کنار گذاشته شد. او را دوباره به چرخه ملي آوردم. من خودم به فتح‌الله‌زاده در ابتداي فصل پيشنهاد دادم که مجيدي به استقلال بيايد او آن زمان در دبي بود اما يک روز قبل از پايان فصل نقل و انتقالات گفت بايد کاپيتان باشم اگر مجيدي مي‌آمد حتما کاپيتان بود ولي اينکه بازيکن شرط مي‌گذارد نظم کار به هم مي‌ريزد.
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

عدنان
ساعت22:59---29 آبان 1391
خدا کنه بیاد
پاسخ: حتما میاد . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 29 آبان 1391 ا 20:45 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.